هتل جهانگردی علیصدر همدان

هتل
5.4/10
همدان، کبودرآهنگ، بخش گل تپه، روستای غار علیصدر

امکانات

رستوران
پارکینگ
مشاهده همه
همدان، کبودرآهنگ، بخش گل تپه، روستای غار علیصدر
مشاهده روی نقشه
اتاق خود را انتخاب نماييد

هتل جهانگردی علیصدر همدان

هتل جهانگردی غار علیصدر همدان (Alisadr Tourist Hotel) یکی از مهمانسراهای قدیمی شهر همدان است. این هتل فعالیت خود را در محوطه‌ای با یک ساختمان دو طبقه در سال 1356 آغاز کرد. البته این هتل در طول سال‌های متمادی فعالیت خود، بارها مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته که آخرین نوبت آن در سال 1390 بوده است. امکانات رفاهی هتل جهانگردی غار علیصدر نسبتا خوب است اما مسافرانی که سابقه اقامت در این مهمانسرا را داشته‌اند، قیمت و موقعیت قرارگیری آن را مهم‌ترین ویژگی این هتل می‌دانند. هتل جهانگردی همدان در مجموع، 25 باب اتاق دارد. برای رزرو هتل جهانگردی غار علیصدر همدان می‌توانید از بین گزینه‌هایی همچون اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته، اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. قیمت رزرو هتل جهانگردی غار علیصدر همدان ارزان و بسیار مقرون به صرفه است. هتل جهانگردی در روستای علیصدر همدان قرار گرفته و از این رو با همدان،‌ فاصله دارد اما از طرفی دیگر، غار علی صدر، کبودر آهنگ و گل تپه بسیار به این مهمانسرا نزدیک هستند.

مشخصات عمومی هتل

سال تاسیس1356
وضعیت دید هتلمحوطه هتل
تعداد اتاق‌ها25 اتاق
تعداد طبقات2 طبقه
تعداد تخت‌ها85 تخت
ظرفیت لابی با ظرفیت 20 نفر
محدوده ترافیکیخارج از محدوده طرح ترافیک
روش رزرو100% آنلاین و 24 ساعته
موقعیت هتلمرکز

فاصله هتل جهانگردی علیصدر همدان تا نقاط مهم و مراکز دیدنی

دهکده توریستی گنجنامه همدان

غار علیصدر

آرامگاه بوعلی سینا

گنبد علویان

برج قربان همدان

کلیسای گریگوری استفان

آرامگاه باباطاهر عریان

دریاچه سد اکباتان

فرودگاه بین المللی همدان

بیمارستان مباشر

روستای ورکانه همدان

شیرسنگی همدان

رصدخانه ابن صلاح همدانی

چشمه فرشته همدان

کاروانسرای تاج آباد سفلی

ایستگاه راه آهن همدان

پایانه مسافربری همدان

بازار سنتی همدان

بازار پیاده راه بوعلی

مرکز خرید شهر آرا

سفره سرای آریاییان همدان

رستوارن حمام قلعه همدان

امکانات هتل جهانگردی علیصدر همدان

امکانات رفاهی
  • جعبه کمک های اولیه
  • رستوران ایرانی
  • دستگاه واکس کفش
  • پارکینگ
  • لابی
  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • سرویس بهداشتی ایرانی
  • مبلمان
  • سیستم اعلام حریق
  • دمپایی
  • حمام
  • مینی بار (با هزینه)
  • امکانات عمومی هتل
  • نمازخانه
  • سایر خدمات
  • کپسول آتش نشانی
  • یخچال
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • سیستم تهویه
  • تلویزیون
  • خدمات پذیرش
  • صندوق امانات
  • خدمات
  • خدمات اینترنت
  • غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • صبحانه رایگان
  • سایر امکانات
  • تلفن
  • رستوران‌های هتل جهانگردی علیصدر همدان
    رستوران هتل
    مکان رستوران
    طبقه همکف
    ظرفیت رستوران
    120 نفر
    صبحانه از 07:30 الی 09:30
    ناهار از 12:00 الی 16:00
    شام از 20:00 الی 22:30

    رزرو هتل جهانگردی علیصدر

    با رزرو هتل جهانگردی علیصدر همدان، در یکی از بهترین هتل های شهر اقامت کنید و خاطره سفر به این شهر زیبا را برای خود به یادماندنی تر کنید. این هتل در همدان، پایتخت کهن ایران واقع شده و به دلیل دسترسی مناسب به مرکز شهر و البته جاذبه های دیدنی یکی از بهترین گزینه های رزرو در میان هتل های همدان است. مهمانسرای جهانگردی علیصدر همدان همچنین با همکاری پرسنل مجرب، تمام تلاش خود را می‌کنند تا اقامتی شیرین به مهمانان هدیه دهند.

    رزرو آنلاین هتل جهانگردی غار علیصدر همدان در فلای تودی

    در سایت فلای تودی می‌توانید رزرو هتل جهانگردی علیصدر را به راحتی انجام دهید. کافی است نام هتل را در قسمت نام هتل و همدان را در قسمت مقصد مشخص کنید و زمان ورود و خروج هتل را ثبت کنید تا اتاق‌های موجود با توجه به تعداد مسافرانی که مشخص کرده‌اید، برای شما به نمایش درآید. شما می‌توانید اطلاعاتی چون امکانات و خدمات، عکس هتل جهانگردی علیصدر و موقعیت جغرافیایی را ملاحظه کرده و اتاق موردنظرتان را رزرو کنید. 

    معرفی هتل جهانگردی علیصدر

    مهمانسرا جهانگردی علیصدر یکی از هتل های 2 ستاره است که در نزدیکی غار علیصدر ساخته شده. با انتخاب این هتل برای اقامت، تنها 350 متر با دهانه ورودی اصلی غار فاصله خواهید داشت. مهمانسرای جهانگردی غار علیصدر در محیطی آرام و دلنشین واقع شده و با رزرو اتاق در آن، فرصت این را خواهید داشت که یک اقامت دلچسب و به‌یادماندنی در نزدیکی یکی از خاص ترین پدیده های طبیعی ایران داشته باشید. این هتل در سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرده و از همین رو یکی از هتل های باسابقه در صنعت هتلداری و مهمانداری ایران محسوب می‌شود. 

    امکانات هتل جهانگردی علیصدر

    هتل جهانگردی علیصدر یکی از هتل های 2 ستاره شهر است، بنابراین نباید انتظار امکانات خاصی از این هتل داشته باشید، اما به هرحال هتل امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت مسافران در نظر گرفته است. هتل یک پارکینگ با ظرفیت 50 خودرو دارد که در صورتی که با خودرو شخصی سفر می‌کنید، می‌توانید به رایگان از آن استفاده کنید. همچنین اینترنت رایگان نیز در لابی هتل وجود دارد. اتاق ها به امکانات استاندارد رفاهی مجهز هستند، اما با این حال برای اطلاع از امکانات دقیق می‌توانید با شماره تلفن هتل جهانگردی علیصدر در تماس باشید. هتل دارای یک فضای سبز و محلی برای بازی کودکان است و نمازخانه نیز در لابی وجود دارد.

    رستوران هتل جهانگردی علیصدر

    اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اید، لازم است بدانید که رستوران علیصدر در طبقه همکف این هتل واقع شده و با ظرفیت 205 نفر آماده پذیرایی از مهمانان با منویی متنوع از غذاهای ایرانی است. با رزرو اتاق در این هتل، می‌توانید از صبحانه رایگان هتل نیز بهره مند شوید.

    اتاق های هتل جهانگردی علیصدر

    این هتل مجموعا در 2 طبقه ساخته شد و مجموعا 25 باب اتاق با امکانات متنوع دارد. اتاق ها به صورت 2 تخته، سه تخته و چهار تخته قابل رزرو هستند. توجه داشته باشید که اقامت در این هتل با صبحانه همراه است.

    قیمت هتل جهانگردی علیصدر

    با توجه به اینکه عواملی مثل تاریخ سفر و اتاق انتخابی بر هزینه رزرو این هتل تاثیرگذار هستند، به طور دقیق نمی‌توان اعلام کرد که برای اقامت در این هتل به چه میزان بودجه‌ای نیاز دارید. بنابراین، توصیه می‌کنیم تاریخ ورود و خروجتان به هتل را در فیلدهای مربوطه در وب سایت فلای تودی وارد کنید و کلید جستجو را بزنید تا از قیمت دقیق اتاق‌ها در بازه زمانی مورد نظرتان مطلع شوید. برای خرید بلیط هواپیما همدان هم می‌توانید به صفحه پروازها مراجعه کنید.

    قوانین رزرو هتل جهانگردی علیصدر همدان

    -تحویل اتاق در این هتل راس ساعت 14 انجام می‌شود و مسافران زمان تخلیه تا ساعت 12 ظهر است.
    -زوج‌ها برای اقامت در این هتل باید کارت شناسایی معتبر یا صیغه‌نامه مهردار ارائه کنند. 
    -با توجه به اینکه تاریخ زمان و زمان کنسلی بر مبلغ جریمه و استرداد لغو رزرو تاثیرگذار هستند، برای اطلاع از جزئیات می‌توانید با کارشناسان ما در فلای تودی تماس بگیرید. 

    فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری

    -فاصله هتل تا غار علیصدر: 7 دقیقه پیاده روی
    -فاصله هتل تا آرامگاه باباطاهر: 1 ساعت و 12 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا تپه هگمتانه: 1 ساعت و 13 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا گنبد علویان: 1 ساعت و 13 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا موزه حمام قلعه: 1 ساعت و 12 دقیقه با خودرو
    -فاصله هتل تا مسجد جامع همدان: 1 ساعت و 13 دقیقه با خودرو.

    قوانین هتل
    زمان ورود:

    14:00

    زمان خروج:

    12:00

    دستورالعمل ها
    ارائه مدارک شناسایی معتبر (شناسنامه و کارت ملی) برای همه افراد و مدارک محرمیت (شناسنامه) برای زوجین الزامی است پذیرش صیغه نامه معتبر زوجین ایرانی با مهر برجسته و ارائه شناسنامه و کارت ملی زوجین (خانم و آقا) امکان پذیر است نرخ اقامت میهمان غیرایرانی متفاوت است. به منظور استعلام دقیق نرخ لطفا با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. مدارک مورد نیاز برای پذیرش میهمان خارجی شامل اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می‌باشد امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی‌باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می‌گردد. در حین ثبت رزرو مشخصات تمامی میهمانان باید به درستی درج گردد. حداقل سن جهت اخذ اتاق بصورت انفرادی ۱۸ سال الزامی می‌باشد. تمامی افراد بزرگسال داخل یک اتاق می بایست محرم باشند. پذیرش ملیت ایرانی و خارجی در یک اتاق/ سوییت/کلبه/ آپارتمان/ ویلا به شرط احراز محرمیت است. مجموعه از پذیرش حیوانات خانگی معذور است. طبق قوانین هتل در صورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت یا عدم رعایت هر یک از قوانین ذکر شده امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مسترد نمی گردد. در این خصوص مسئولیتی متوجه هتل یا این شرکت نیست.
    دستورالعمل های ویژه
    هتل 2 طبقه و فاقد آسانسور می باشد. سرویس خواب اضافه به صورت کف خواب ارائه می شود. مجموعه از پذیرش آقای مجرد و تنها معذور می باشد
    پذیرش خانم مجرد
    این مجموعه از پذیرفتن خانم مجرد و تنها (بومی یا غیر بومی) معذور است.
    قوانین کودک و نوزاد
    اقامت کودک زیر 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان می باشد. هزینه اقامت کودک بالای 8 سال کامل محاسبه می شود.