پرواز به Lisbon

هتل های لیسبون

برای سفرهای خارجی خود، دیگر نگران رزرو هتل خارجی نباشید. برای سفر به هر نقطه‌ای از دنیا می‌توانید هتل دلخواهتان را به راحتی و به صورت ریالی از سیستم رزرو آنلاین «فلای تودی» انتخاب نمایید. فلای تودی در میان سایت‌های بوکینگ آنلاین هتل خارجی، یکی از سریع‌ترین و جامع‌ترین سایت‌های بوکینگ هتل به شمار می‌رود. سیستم رزرو آنلاین هتل خارجی فلای تودی امکان رزرو هرگونه هتل از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا تا کلبه‌های کوهستانی، روستایی و مهمانسرای کوچک را فراهم آورده است.
در زیر لیستی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین هتل‌ های لیسبون نمایش داده شده است. برای مشاهده لیست کامل هتل‌ های لیسبون و آگاهی از آخرین قیمت رزرو هتل لیسبون، پس از مشخص کردن تاریخ سفر و مقصد بر روی دکمه جستجو کلیک نمایید.

سفر به لیسبون

لیسبون شهری در لبه اقیانوس اطلس است؛ غربی‌ترین پایتخت اروپایی که در سال‌های اخیر رنسانسی را پشت سر گذاشته است و با فرهنگی امروزی و مدرن جای خود را در میان اروپای فعلی باز کرده است. لیسبون از معدود شهرهای اروپایی است که قرار گرفتن در کنار اقیانوس اطلس، باعث تا آب، نمادی برای شهر و تعریف آن شود. این شهر با ساختمان‌های سفید رنگ سنگ آهکی و محله‌های صمیمی که حس خوبی به مسافران می‌دهد، گردشگران بسیاری را در طول سال به خود جذب می‌کند.
لیسبون که برخی آن را زنده‌ترین و پرجنب‌وجوش‌ترین شهر غرب اروپا می‌نامند پر است از میراث تاریخی که از گذشته به جای مانده و مدرن شدنی که در سال‌های اخیر رخ داده است. به همین خاطر هم این شهر مقصد مناسبی برای گردشگرانی با همه سلیقه‌هاست؛ هم آثار تاریخی بسیاری در دل خود جای داده و دوستداران جاذبه های تاریخی را سرگرم می‌کند، هم نوار ساحلی و رودخانه‌ای که از میان شهر می‌گذرد دوستدارن ساحل و دریا و تفریحات ساحلی را به خوبی راضی می‌کند و هم مدرن بودن شهر و پرجنب‌وجوشی و شب زنده‌داری اهالی تفریحاتی باب میل همه گردشگران می‌گذارد.

 

محبوب‌ترین هتل‌های لیسبون

  هتل VIP Grand Lisboa Hotel & Spa
  هتل 3K Madrid
  هتل Radisson Blu Lissabon
  هتل Avenida Parque
  هتل Be Lisbon Hostel
  هتل Holiday Inn Lisbon Continental
  هتل Lutecia Smart Design Hotel
  هتل Novotel Lisboa

آب و هوای لیسبون

لیسبون آب و هوایی معتدل و گرم دارد؛ آب و هوایی که برای ما ایرانی‌ها تقریبا آشناست و در کشور خودمان هم نمونه‌اش را داریم. تابستان‌ها در این شهر هوا گرم است و در نیمه‌های تیر و مرداد دما بالای 40 درجه هم می‌رسد. زمستان‌ها هم اگرچه تا حدودی غیرقابل پیشبینی است اما به ندرت دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و معمولا میانگین دما 8-9 درجه است. پاییز و زمستان بارش‌ها بیشتر است، تابستان چندان خبری از بارش باران نیست و بهار هم بارش باران متوسط است.

بهترین زمان سفر به لیسبون

تابستان‌های خشک و زمستان های سرد زمان مناسبی برای سفر به لیسبون نیست اما بهار و پاییز هم هوا معتدل است و هم بارش باران رطوبت هوا را بیشتر می‌کند. در بهار که روزها طولانی است و کم کم هوا به سمت گرم شدن می‌رود زمان مناسبی برای سفر به لیسبون است.

جاهای دیدنی لیسبون

در شهر لیسبون جاهای دیدنی بسیاری وجود دارد؛ طبیعت و جاذبه‌های طبیعی شهر که به لطف قرار گرفتن کنار اقیانوس اطلس و همچنین گذشتن رودخانه تاگوس، زیبایی شهر را دو چندان کرده است و بناهای تاریخی که گذر زمان بر شهر لیسبون را به خوبی نمایش می‌دهد. اما همه اینها تنها جاذبه های شهر لیسبون نیست و اگر اهل تفریحات و شب‌زنده‌داری‌های شهری هستید هم باید بگوییم لیسبون شهری است که بخوبی گردشگرانی از این دسته را نیز راضی نگه می‌دارد. آب‌وهوای مساعد شهر در بیشتر فصل‌ها و دیگر جاذبه‌های گردشگری لیسبون، همه و همه دست به دست هم داده تا این شهر به مقصد مناسبی برای گردشگران تبدیل شود.

  قلعه سائو ژورژ
  برج بلم
  کلیسای جامع سه
  بنای یادبود اکتشاف
  میدان هاسیو
  صومعه ژرومینوس
  آسانسور سانتا ژوستا
  کاخ ملی سینترا
  کلیسای کارمو
  پل 25 آوریل

راهنمای رزرو آنلاین هتل لیسبون

  جستجوی هتل‌های لیسبون

برای رزرو هتل ارزان در لیسبون، پس از مراجعه به صفحه رزرو هتل خارجی فلای تودی، مقصد را شهر لیسبون انتخاب کنید و اگر در جستجوی هتل خاصی هستید می توانید اسم هتل را نیز تایپ کنید. برای انتخاب مدت زمان اقامت، تقویم شمسی و میلادی برای شما فراهم شده است. پس از انتخاب تاریخ، نوبت به انتخاب تعداد بزرگسال و کودک است. در این مرحله مشخص می کنید که در هر اتاق چند نفر اقامت دارند. برای مثال: انتخاب یک اتاق برای ۲ بزرگسال و ۱ کودک ۳ ساله. پس از تکمیل مشخصات روی دکمه جستجوی هتل کلیک کنید تا لیست هتل‌ها برای شما نمایش داده شود.

  رزرو هتل لیسبون

در نمایش نتایج هتل‌های لیسبون در زمان رزرو هتل لیسبون، اطلاعات قیمت، عکس، امکانات و خدمات هتل‌های لیسبون با امکان فیلتر و تغییرات از منوی سمت راست وجود دارد.
با انتخاب دکمه نمایش قیمت می‌توانید اتاق‌های خالی (available) و شرایط کنسلی هر اتاق را مشاهده نمایید. پس از انتخاب اتاق مورد نظر و بررسی شرایط آن، دکمه "رزرو" را انتخاب کنید.

برخی مزایای رزرو هتل لیسبون در فلای تودی

  امکان رزرو هتل و بلیط لیسبون به صورت همزمان

با رزرو هتل در لیسبون از فلای‌تودی می توانید به صورت همزمان رزرو بلیط هواپیما لیسبون را با پرداخت ریالی به صورت آنلاین انجام دهید.

  امکان رزرو هتل لیسبون به همراه خدمات دلخواه

همزمان با رزرو هتل در فلای‌تودی خدماتی مانند بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و ... با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می‌شود.

  مقایسه آنلاین قیمت و امکانات هتل در لیسبون

در فلای‌تودی به صورت لحظه‌ای و آنلاین می‌توانید قیمت و خدمات هتل‌های لیسبون را مشاهده و مقایسه کنید تا همواره مناسب‌ترین قیمت هتل لیسبون را رزرو نمایید.

  مشاهده کلیه اطلاعات هتل‌ های لیسبون

اطلاعات هتل لیسبون و امکانات هتل لیسبون با استفاده از فیلترینگ دقیق اعم از خدمات، قیمت، هتل‌های زنجیره‌ای، هتل‌های تخفیف‌دار و هتل‌های چند ستاره لیسبون را به طور دقیق و منطبق بر نیاز خود داشته باشید.

  رزرو ارزان هتل لیسبون

ارزانترین قیمت رزرو هتل‌های لیسبون با بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تنوع در انتخاب بهترین هتل‌ در دسترس شما خواهد بود.

  صدور آنی واچر هتل لیسبون

در بوکینگ آنلاین هتل لیسبون، صدور آنی واچر هتل‌های لیسبون که به سهولت در اختیار شما قرار دارد و پس از ثبت رزرو می‌توانید به صورت آنلاین واچر هتل خود را دریافت کنید.

  رزرو هتل لیسبون براساس نقشه و منطقه اقامتی

امکان انتخاب و دسترسی آسان هتل‌های لیسبون از روی نقشه و فیلترینگ مقصد نتایج جستجو در انتخاب مناسب‌ترین محله اقامتی لیسبون در دسترس است.

حمل و نقل لیسبون

سیستم حمل و نقل عمومی شهر لیسبون تقریبا تمام شهر و حتی برخی نقاط اطراف را بخوبی پوشش می دهد. متروی این شهر سریع، تمیز و بسیار کاراست و تابلوها، دستگاه های فروش بلیط و نشانه ها به هر دو زبان پرتغالی و انگلیسی دیده می‌شوند. اتوبوس ها نیز مسیرهای متعددی دارند و استفاده از آنها راحت و بی دردسر است. لیسبون شهر شلوغی است، ترافیک زیادی دارد، خیابان‌هایش باریک‌اند و گوشه‌ها نیز دید خوبی ندارند؛ پس بهتر است به کرایه خودرو و رانندگی در شهر فکر نکنید.

  رستوران های لیسبون

در لیسبون رستوران‌ها و غذاخوری‌های کوچک و ارزان بسیاری دیده می‌شود و برخی از آنها منوی روزانه‌شان را نیز پشت شیشه می‌چسبانند تا کار را هم برای خود و هم برای مشتری‌ها راحت کنند. اغلب غذهای روزانه شان هم ارزان‌تر و هم تازه‌تر است و بهتر است از همان منو پشت شیشه غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید. رستوران‌های خوب و گران‌قیمت هم در این شهر وجود دارد که معمولا وقتی از راننده تاکسی‌ها آدرس رستوران بپرسید شما را به آنجا می‌برند تا کمیسیونی نیز نصیب خودشان شود. غذاهای دریایی جز غذاهای پر طرفدار لیسبون است، البته غذاهای گوشتی نیز طرفداران خود را دارد. خوب است در این شهر، غذاهایی همچون باکالو، هشت پای سرخ شده و آلیرا را امتحان کنید.

  چاپیتو
  دلی دیلاکس
  پویس کافه
  آروز ماریا
  ترا
  براسوکا

مراکز خرید لیسبون

برخلاف بسیاری از شهرهای اروپایی، در لیسبون هزینه‌ها کمتر است و اگر قصد خرید دارید می‌توانید کالاهای ارزان‌تری نسبت به سایر شهرهای اروپایی پیدا کنید. بازارهای محلی که روزهایی از هفته (معمولا شنبه و سه شنبه صبح) در برخی مناطق لیسبون برپا می‌شود زمان مناسبی برای خرید سوغاتی و صنایع دستی کشور پرتغال و شهر لیسبون است. با این حال همچون همه شهرهای بزرگ، در لیسبون هم پاساژها و مراکز خرید بسیاری دیده می‌شود که طبیعتا قیمتشان نسبت به مغازه‌ها و بازارهای محلی کمی گرانتر است.

  منطقه پایدو
  مرکز خرید کلمبو
  مرکز خرید واسکوداگاما
  دپارتمان استور ال کورته اینگلس
  بازارچه فایرا دا لاردا

دسترسی به بیش از 500.000 هتل در سراسر دنیا از طریق فلای تودی، هرگونه نگرانی بابت محل اقامت در کشورهای خارجی را برای مسافرین از بین برده است. شما می توانید همین حالا بلیط هواپیما و واچر هتل را به راحتی از فلای‌تودی دریافت کنید و هرچه زودتر برای سفر به کشور پرتغال آماده شوید.

سوالات متداول هتل لیسبن

آماده پاسخگویی شبانه روزی به شما هستیم. لطفا پیش از تماس تلفنی یا ارسال ایمیل، راهنمای مشتریان را مطالعه نمایید.